Wpisy na wizytówce GMF adwokata – o czym pisać i dlaczego warto robić to regularnie?

Profil firmy w Google (dawniej Google Moja Firma, w skrócie – GMF) to jedno z najważniejszych narzędzi marketingowych dla firm – w szczególności tych, które działają na rynkach lokalnych.

Właściciele rozmaitych biznesów, w tym również adwokaci, powinni zadbać o to, aby ich wirtualne wizytówki były atrakcyjne, niosły wartościowe informacje dla potencjalnych klientów i skutecznie zachęcały do kontaktu. W tym artykule wyjaśniamy więc, dlaczego warto prowadzić GMF i regularnie publikować wpisy, a także podpowiadamy skuteczne formaty. 

Dlaczego warto zadbać o wpisy na wizytówce GMF?

Wizytówka GMF to pierwsze miejsce, gdzie potencjalni klienci szukają informacji o firmie. Dlatego warto zadbać o to, aby wpisy na wizytówce były aktualne i ciekawe dla użytkowników. Regularne publikowanie wpisów pozytywnie wpływa na pozycjonowanie w wyszukiwarce Google oraz zwiększa zaangażowanie użytkowników, co przekłada się również na profesjonalny wizerunek kancelarii.

Aktywne prowadzenie wizytówki GMF zwiększa widoczność kancelarii adwokackiej w Internecie poprzez użycie głównych fraz kluczowych, za pomocą których użytkownicy poszukują usług prawnych. Cykliczne publikacje wpisów i dodawanie nowych formatów pozwala adwokatowi ponadto skutecznie wyróżnić się wśród licznej konkurencji. Nadal bowiem stosunkowo niewielu adwokatów aktywnie i regularnie prowadzi działania optymalizacyjne w tym obszarze lub robi to w sposób schematyczny, niewyróżniający się, bazując wyłącznie na utartych formatach wpisów, bez ich różnicowania. To daje nam natomiast naprawdę szerokie pole do popisu. 

Warto podkreślić również, że wizytówka GMF buduje zaufanie wśród odbiorców. Im więcej informacji o danej kancelarii adwokackiej może znaleźć użytkownik za pomocą zaledwie kilku kliknięć, tym większe prawdopodobieństwo, że zechce on skorzystać z usług właśnie tej firmy. Konkretne, szczegółowe informacje o adwokacie tworzą jego profesjonalny wizerunek w sieci i przekładają się bowiem na większą wiedzę odbiorcy i tym samym jego zaufanie. Wzmożone zainteresowanie internautów, ich większa świadomość o kancelarii skutecznie maksymalizuje szansę na kontakt. 

W jaki sposób urozmaicić treści wpisów na wizytówce GMF?

Branża prawnicza to dość specyficzna dziedzina, która jest bardzo wymagająca i złożona. Warto więc publikować na wizytówce GMF artykuły i porady na temat najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników zagadnień prawnych. Nie należy przy tym obawiać się, że potencjalny klient, który przeczyta tego rodzaju tekst, otrzyma jednocześnie na tyle wyczerpującą odpowiedź na swój problem, że zrezygnuje z kontaktu z kancelarią! Artykuły mają dostarczać wiedzy, pokazywać adwokata jako eksperta w swojej dziedzinie, poświadczając jego doświadczenie i umiejętności, ale nigdy nie stanowią odpowiedzi równej skorzystaniu z usługi. 

Aby urozmaicić format wpisów na wizytówce GMF i skutecznie przyciągnąć uwagę odbiorców, warto publikować posty przedstawiające pracowników kancelarii wraz z określeniem ich specjalizacji i dotychczasowego doświadczenia oraz odniesionych sukcesów. Działania te przełożą się bowiem na wzrost zaufania użytkowników, skutecznie budując pozytywny wizerunek firmy. 

Tworząc wpisy na wirtualną wizytówkę, warto postawić także na element edukacyjny. W tym celu opłaca się publikować artykuły przedstawiające poszczególne obszary prawne i tłumaczące zakres usług dostępnych w ich ramach. Dzięki temu potencjalni klienci będą dokładnie wiedzieli, co konkretnie oferuje im dana kancelaria i z pewnością chętniej skorzystają z jej wsparcia. Dobrą praktyką jest także umieszczanie sekcji FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. To daje ponadto szansę na zamieszczenie cennych fraz kluczowych z tzw. długiego ogona, co z pewnością skutecznie wzmocni działania pozycjonerskie podejmowane w obrębie strony internetowej. 

W celu budowania profesjonalnego wizerunku kancelarii adwokackiej w sieci warto wykorzystać wizytówkę GMF również do cyklicznego publikowania wypowiedzi poszczególnych członków zespołu. Dzielenie się wiedzą ekspercką wpłynie korzystnie zarówno na wizerunek całej firmy, jak i wzmocni markę osobistą adwokatów. 

Na wizytówce GMF kancelarii adwokackiej z pewnością nie powinno zabraknąć również aktualności takich jak np. wprowadzenie nowej usługi prawnej, dodanie dodatkowych możliwości kontaktu czy inne istotne zmiany, jakie mają miejsce w kancelarii. Ciekawym formatem wpisów dla użytkowników są także posty zawierające ciekawostki prawne, branżowe wiadomości i inną przydatną wiedzę. 

Podsumowanie

Publikowanie wpisów na wizytówce GMB to doskonały sposób na zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz na pozycjonowanie firmy w wyszukiwarce Google. Dlatego warto zadbać o to, aby wpisy były aktualne i ciekawe dla klientów. W branży prawniczej warto publikować artykuły i porady na temat różnych zagadnień prawnych, a także informować o nowościach w firmie, zamieszczając zdjęcia i filmy związane z działalnością kancelarii. Dzięki tym działaniom wizytówka GMF stanie się bardziej atrakcyjna dla potencjalnych klientów, co przyczyni się do zwiększenia zapytań. Pamiętaj, że regularne aktualizowanie wirtualnej wizytówki to inwestycja w sukces Twojej firmy.



Kontakt

Porozmawiajmy!

Nasi specjaliści pomogą w wyborze najlepszego rozwiązania dla Twojej kancelarii.

Adres

Adres

Strategiczni.pl Sp. z o.o.
Rysia 1a, III piętro (pokój 337)
53-656 Wrocław

Strategiczni.pl Sp. z o.o.
Rysia 1a, III piętro (pokój 337)
53-656 Wrocław

Strategiczni.pl Sp. z o.o.
Rysia 1a, III piętro (pokój 337)
53-656 Wrocław

Creanso Sp. z o.o.
pl. Solidarności 1/3/5, piętro 5, pok. 505
53-661 Wrocław